Skål!

Nu ska jag leta fram alla mina verktabletter och skåla in det nya året, förmodligen med vatten! Har inte bestämt mig ännu för om jag ska plåga min kropp lite ytterligare eller satsa på att bli frisk. I Buenos Aires 10/11 och sjuk på kuppen! Som jag inte vart på minst ett halvår. Nyår är verkligen min grej, känner det.

Har också hört så mycket otäcka historier på senaste om små kryp i öronen och jag har ont och lock för ena örat så har typ lite smått hemska fantasier om att det bor någon liten krabat där inne. =/ uuhh.. och jag svettas som en gris just nu = febern går ner?

Har dock en känsla av att detta kommer bli mitt bästa nyår hittills!!!!! (sorgligt nog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0