Väldigt svårt var ordet(en)

Nej, den här världen är för sjuk. Nu går jag och lägger mig. Hej hopp! Jag har faktiskt väldigt svårt för den, väldigt. Det är min svaghet. Jag vet inte om jag kan leva i en sån här värld. Jag blir väl dock så illa tvungen, så bara att hitta ett sätt. Finns inte direkt någon annan utväg, jag tänker inte avsluta det hela direkt. Det är jag alldeles för nyfiken för, men jag har som sagt VÄLDIGT svårt för allt det här, världen alltså. Visst jag kan skita i allt annat och köra mitt race, men har väldigt svårt att finna mening med det när majoriteten inte ens har den möjligheten. Jag är helt enkelt inte tillräckligt egoistisk. Och ju mer jag tänker på det, desto mer absurt blir det. Jag får sluta tänka helt enkelt, det är helt enkelt det som är lösningen.

Okej, det är inte så farligt som det låter men just idag, eller snarare ikväll, har jag bara lite ja, extra väldigt svårt för allting. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0