Random

Och jag hade inte bangat på att gå hem med henne, däremot på att vakna upp tillsammans... Men det blev en sjukt rolig början på alla hjärtans dag i alla fall, så kul har jag seriöst inte haft på evigheter. Det blir vad man gör det till, tänk vad mycket bättre "allt" kommer bli när man verkligen fattar det på riktigt.

För övrigt känns det som om jag är påväg upp nu, nedförsbacken har vart lång och den plana marken likaså men på senaste tiden har det kännts som om det går sakta men säkert upp igen. Om det här ändå kunde vara över nu så jag kunde börja leva på riktigt igen...

Oh yes, snart ska jag i alla fall väg på fotboll trots min pågränsentill hjärnskakning igår. Farliga grejer det här. Sen imorgon ska jag träffa söta Britt igen. Gäller att fokusera på the good shit, och reda ut ett och annat under tiden.

Fick en random impuls (som vanligt) och skickade in lite bilder, eller en bild snarare till lite olika argenturer. Fick BOKSTAVLIGT svar efter 3 minuter där de bad mig skicka fler bilder...! Det var en överraskning. Då måste man gå ner i vikt nudå.. *höhö*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0