Jag orkar inte men dinner is served

Blää. Idag är en såndär blä! dag. Den första på evigheter, så ska väl inte klaga egentligen. Man får helt enkelt tillåta sig att ha såna här dagar. Man vaknar upp och är bara allmänt less, handlingsförlamad. Orkar inte ens äta. Men sen kommer en av ens fyra housewives och säger att maten är serverad. Så den punkten behöver man inte tänka mer på. Sen kollar man jag lite tv, sover på en söts persons arm och hittar en lägenhet på en grym adress som man ska kolla på dagen efter. Så känns allt mycket bättre. Men nu är det bara blä igen. Har inte lämnat hostelet på hela dagen och tänker inte (?) göra det heller. Imorgon börjar mitt nya liv helt enkelt. haha...

Just nu är det någon som sjunger utanför på gatan: you don't have to be rich to be my girl, you don't have to be cool to rule my world?
Och påtal om utanför på gatan, så hörde vi massa oljud och skrik utanför inatt. Först trodde vi att de slog sönder en bil, men efter att ha tagit oss ut på balkongen visade det sig att det var några som höll på och totalt misshandlade dörren till ett ställe/en lägenhet. Fortfarande ingen aning om vad det handlade om och först kändes situationen ganska hotfull, gömde mig nyfiket bakom killarna på balkongen. Sen förstod jag att det var något internt, men obehagligt som fan var det i alla fall.

Snart är klockan 12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0