Just try it

Jag orkar inteeeeeeeeee leta mer. Jag blir galen, seriöst. Det är väl 90, men ändå inte 100. Men jag orkar bara inte, inte, inte. Får väl bo där en månad i alla fall, kan ju alltid flytta om det är så. Det är ändå sjukt hur snabbt känslan kring saker och ting kan växla, hur det kan gå fram och tillbaka så jävla mycket. Trodde jag kommit ur puberteten för länge sen, men haha nej tydligen inte? Svåra val, men äh vaffan jag kan alltid ändra på situtationen. Nu får de bli såhär, jag orkar inte leta mer och jag bara står inte ut i min resväska mer. Sen blir det bra ockå för det blir en utmaning, det kommer krävas mer. Nu ska jag bara på riktigt ta tag i voluntärandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0