Where, how, when?

Shit, just nu är det verkligen sådär att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fysiskt, för stunden alltså. Inget som direkt lockar, inget som jag direkt orkar, inget som jag direkt vill. Länge sen, och det är på ett sätt lite charmigt. Jag vet nästan exakt vad som utlöste det och det bästa är ändå att aaaaaaaaaah bara det får mig såhär. Så ut i sista sthlmsnatten eller packa? Vet inte om jag förmår mig att lyfta på arslet, men här vill jag inte heller sitta. Ahhh, drömmer mig bort. Det är alltid liiite känsligt såhär precis innan en totalomvändning. Speciellt när jag fastnar i din fälla. But I will be back eller så möts vi.

Äh, kanske ska skriva mitt CV på spanska helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0