Så rätt

Oljepasteller och papper inköpt, check! Nu ska jag bli konstnär? Ska bara komma in på skolan först också. Det är så det kan gå ibland när man inte har någon plan, då kan det hända att man blir kvar i 3 år? Fast skulle tippa på 1 eller två. Tack gud för distans! Jag gillar dock verkligen inte att inte ha något speciellt för mig på dagarna, men nu ikväll känndes det mycket bättre att komma tillbaka och in hit. Det var ju egentligen bara min insikt som tog mig hit, han inte lyssna på något annat. Men det är nog rätt? En katt har jag fått på köpet också, den vägrar lämna mitt rum? För en gångs skull känner jag mig lite vald i alla fall (och inte bara av katten)!!! Hann vara hemlös i ganska exakt 8 timmar kanske? Det är ganska bra jobbat i Buenos Aires lägenhetsdjungel... Nu ska jag nog packa upp allt och flytta in på riktigt! Betala också kanske? Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0