En magnetmatta på det

Qualitytime med frugan eller 1.5 dagar extra på new age festival? Det är vad jag sitter och funderar över här i den halvljusa jämtlandsnatten. Skickar lite smått halvdesperata sms till mamma, som jag för övrigt pratat i telefon med i en och en halv timme det senaste dygnet för ovanlighetens skull, - kan inte bestämma mig å Kristin är full och klockan är 1 på natten och jag har inte packat. Nu är den halv 2 och det har jag fortfarande inte gjort. Vet inte vad det var som fick mig att tvivla där efter att jag ändå inte köpte biljetten. Men det visar sig väl. Det är egentligen bara 2 dagar det handlar om och det blir bra hur jag än gör, så förstår inte varför jag håller på och larvar mig. Larvig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0