Brazil, Spain, Kenya..!

São Luis, São Paulo, äventyr till Rio och sedan hem igen! Barcelona, sen Kenya!! Ta mig dit nuuuu!! =) Sen är det snart vår och min blomma slår ut i Sverige igen och livet kan knappast leka mer. De två månaderna till och med 6 December ska bli mysiga och händelserika och roliga de med! Det är det här som kallas livslust...! Trots att mörkret intar Stockholm, kylan kryper sig på, skoltröttheten aldrig vart värre och jag ibland vet varken ut eller in.. But Hey, det är det här som är livet, seriously. Om jag bara får gjort det jag vill och inte hamnar efter så är allt precis i sin ordning. Det är det alltid ändå i och för sig, så länge man känner att man lever. På nått sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0