Mitt beslut, inget beslut ;-)

Tror jag kommer närmare och närmare ett svar, ingen som helst aning om vad det är dock! Har lite olika alternativ som jag överväger lite hit och dit, men just nu känns det ändå som om att only time can tell. Och vi vet ju alla att man vet fan aldrig vad som händer, tiden kan skoja till det riktigt mycket om den är på rätt humör. Men det känns bra i alla fall, känner inte att jag måste veta, nu, nu, nu. Jag har inte bråttom direkt, även om ett beslut och en stämpel på det helt klart skulle förenkla tillvaron en hel del. Men jag trivs mer än bra här under min takfläkt i BA's 30graders natt. En sak är säker i alla fall och det är att BA var ett väldigt bra beslut! Litar på att nästa beslut blir minst lika bra, och hur som haver inkluderar det i alla fall minst 2 månader till här. För det här gången ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0