Kommer inte undan detta öde

Okej, det gick snabbt. Men lika bra det, livet är alldeles för kort för att grubbla och planera allt i minsta detalj. Å andra sidan hade jag bara till midnatt på mig hur som haver, men i alla fall, 2 timmar och en kvart till övers är alltid nått. Älskar också hela mystiken över att en helt ny idé uppenbarar sig för mig i sista sekund, absolut sista sekund. Helt sjukt egentligen när man tänker efter, och mer perfekt än så kan det inte bli. Grymt helt enkelt. Oj, nu har jag nästan planer i ett år framöver i alla fall. Fast ganska oplanerade planer, men helt klart ett alternativ. Nu blev jag entusiastisk, vad jag älskar den känslan. Nu ska jag fortsätta bocka av min To Do List på min lilla mini! Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0