Por favor

Nu är jag nära informationen. Hoppas jag? Sen fan gäller det... Hinner nog sova på saken? Fast det skulle kännas så hemskt att bara springa på tisdag, men lite triggande också. En fråga om tid och pengar, egentligen inte. En fråga om mitt liv, bara det jag bryr mig om egentligen. Dock är jag ju expert på att leka med elden, så det vill jag såklart fortsätta med. Kanske åka tillbaka till Chile. Nej verkligen inte, men jag vill. Det man inte kan, det vill man. Är det så? Upp till bevis om... inte många minuter? Och jag vet nog vad jag skulle göra, bara det ena inte går. Men går det har jag nog bestämt mig för att genomföra det. Samtidigt kommer tankarna då igen. Understimulering. Är jag dum i huvudet som lämnar det här livet? Samtidigt blir det kallare och mörkare och dags att byta halva av jordklotet. Pricken över i-et är ju att jag helt i ödets händer kom över en jobbansökning idag också. Och igår fick jag något jag trånat över i 5 månader (nej nu överdrev jag). Och yogafarmen väntar på mig. Som så mycket annat. Kan vi inte göra två av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0